Tillbaka från stallet.

Hey,tillbaka från stallet nu,kommer få Cabell på Onsdag vilket jag är glad över..
Vi kom närmre varandra på ridlägret,hoppade 65 med henne och för mig var det,nått jag aldrig gjort innan.
Hon är en av dem hästarna som jag litar på till 99% så det kommer bli bra på Onsdag (:
Undrar vad Gubben gör just nu,vart är han,vad gör han,hur mår han?
-Bra
-Bra
-Bra..
Hoppas det stämmer.
 

Pratade med hans ägare för en vecka sedan och hon sa att han kommer hem snart,andra gången han är uthyrd i Sommar,sen i höst åker han till en ridskola,en ridskola 22mil är ifrån..
Saknar honom,tänker på allt vi gjorde,alla gånger jag vart så frustrerad för han var så jobbig..
Men nu,det ända jag kommer ihåg är alla våra roliga och bra minnen vi fick,i guess thats good? (:
Hihi,iaf så börjar skolan på Onsdag,så imån blir det en sista dag för skojj!
Vet dock inte vad jag ska göra,vill inte slöa bort hela dagen och typ nörda facebook..
Fundera på att inte sitta vid datorn alls imån..
Fast nä..
Kommer ändå inte klara de (;
Men jag ska äta nu,ses!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback