Lucia i stallet!

Imorgon är det lucia i stallet,vi i US har organiserat det hela och idag övade vi med hästarna. Hästarna var duktiga och nu behövs det bara att öva lite på sångerna så sitter allt perfekt!  Imorgon ska familjen åka till Halmstad och shoppa,ska köpa lite julklappar och sen ska vi hämta upp min syster :)
Föresten!
Fick reda på vad jag fick i betyg i franska idag,kan säga att det är inte bra. Fick F.
Jag var verkligen inte förvånad då jag fått F på typ alla prov denhär terminen det som förvånar mig är att förra termien fick jag B på alla prov.. xO
Skit samma,bryr mig inte.
 
 

Kommentarer
Skrivet av: AmandaB

Allt bra idag? :)

MVH Amanda

2012-12-21 | 22:53:03
URL: http://amandablomkvist.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback