Typ natti..

FYFAN vad trött jag är. Dygnade igår med klassen typ bara nån som sov xD 
Nu när jag har kommit hem tänkte jag berätta lite om det eftersom jag inte kunnat blogga långa inlägg från mobilen.
Igår vid typ 7tiden beställde vi pizza,sen typ körde vi biljard,sprang runt,kollade film,drack cola och massvis med andra saker! Vid ungifär 7tiden imorse gick jag och Isabella till ett rum i skolan och la oss där i en liten hörna för att vi skulle få lugn och ro. Sov i typ 10minuter sen var det frukost. 
Dushade håret,klädde på mig o fixade mig sen gick vi och väntade på att lektionen skulle börja.
Alla var Skittrötta,seriöst,det var mist 5st per lektion som sov,HAHA xD
Somnade på matten..svårt att hålla sig vaken måste jag säga..
Det värsta var ju när en kille i min klass somnade på franskan mitt under en film och började snarka,assååååå! x')
Så nu är jag äntligen hemma,men fy vad roligt det har varit,FETT GRYM KLASS VI HAR! :D
 
 
Nu ska jag dricka powerking och kolla på film eller något,ta det lugnt och försöka vila lite. 
Bloggar mer sen! ♥
 
 
 
 
Fett skön asså! Alfred spelade den hela tiden igår typ,min nya favoritvideo på yt! :D

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback