Sånt som ingen bryr sig om.

Min och Gubbens tid.

Svårt,den var så händelserik,allt började med att jag provred för att jag ville börja på ridskolan. 
Jag skulle rida Gubben,fin häst tyckte jag jag ville lära känna honom,jag lärde känna honom och vi blev bra vänner.
Jag orkar inte dra allt från början til slut men ni kan hitta det i ett annat inlääg på min förra blogg:
HÄR !
Jag är så stolt över honom,allt han gjorde för mig allt vi gick igenom. Han är min drömponny ♥
Det ända som skär i hjärtat är att han är en c-ponny. Det kan aldrig bli Vi igen,vi är borta,han är borta och vår tid är borta. Det gör ont i mig att säga det och tårarna rinner & rinner. Trodde aldrig att han betydde SÅHÄR mycket ör mig som jag insett efter denhär sommarn. Jag lärt mig så mycket med honom. han var väl inte den perfekta hästen. alla har sina brister. Men sånt får man leva med. Jag kanske aldrig å träffa honom igen,det vet jag inte men jag kommer göra mitt yttersta att få göra det. Jag var aldrig en bra ryttare på honom,men jag försökte iaf.
 
Fina killen ♥
 
Jag har slut på ord,allt bara snurrar runt,vet inte vad jag ska göra?
Ibland vill jag bara sluta på ridskolan,jag vill ha en egen häst,utvecklas tillsammmans.
Men nej för häst är för dyrt.
 
/saknardigsåfuckingmycketbrustethjärtaläkerlångsamt</3
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback