Sovit i stallet:)

Tjena tjena!
aft det jättekul med US-gänget i stallet i natt.Vi kollade på film,körde sanning & konka,käkade pizza,körde spökhistorier och massa mer! :)
Vi som ingenting så nu är jag ganska off=FÖRJÄVLIGT trött!
Men när jag kom hem så sov jag typ i 4 timmar eller något:)
Men natten var iaf asum,hade jättekul med dem! På kvällen hjälpte vi till med kvällspasset,sa godnatt till hästarna o gav dem hö och sånt:)
Sen på morgonen när vi städat så satte vi oss i klubbrummet och somnade ;P
Sen klockan 12 så kom mamma och hämtade mig,Marija & Elin.
Sen nu ikväll har jag pluggat,har historiaprov imån -.-
+ att vi har orienteringsprov och utvecklingssamtal.. fuckfuckfuckfuck.
På Tisdag blir det konfirmation och på Onsdag ridning! :)
 
 
Ha det bra! ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback