Things!

Saker ni kanske inte visste om mig!
 
  • Hatar byxor </3
  • Falska personer äcklar mig
  • Innerst inne är jag hur galen som helst x)
  • Hatar när mitt rum inte är städat men hatar också att städa ;(
  • Älskar att ge folk presenter på julen,den tiden på året då jag ej är snål;)
  • Är ganska blyg men när man väl lärt känna mg kan jag vara hur galen som helst,bara fråga mina vänner^^
  • Innan jag började på ridskolan var jag i ett privatstall och lärde mig grunderna i Natural Horsemanship,det var nog det klokaste jag gjort och om jag fick välja hade jag velat komma tillbax dit nu.
  • Älskar fjordingar och har ridit på 4 stycken :)
  • Vill pierca mig i läppen
  • Har en förkälek till handkräm!

Kommentarer
Skrivet av: sara

As fin blogg, gör du länkbyten btw? :)

Svar: Ah gärna! :)
Emma Erlandsson

2012-09-23 | 17:25:13
URL: http://www.saraws.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback