Nyss hemkommen!

Har precis hunnit äta och dusha och nu ska jag bara koppla av lite vid datorn och sen sova.
Men eftermidagen har varit grymt rolig! Det började med att jag kom till stallet vid halv 5.
Sen lastade Maria in pållen och sen drog vi mot Hermanstorp. När vi väl var framme så gick vi run och kollade lite på terrängbanorna dem hade och wow vilken känsla! Det första jag kom och tänka på var hur jäla awesome 
bilderna skulle bli, shit asså.
När dem andra kom så lastade hon ut Athene och fixade henne och så!
Både jag och Sara fotade lite, okej rätt mycket får man väl säga. 
Tyckte att alla var grymt duktiga, hästar som var väldigt tveksamma till vad det var för slags hinder, om 
dem skulle ramla ner i ett svart hål eller vad som skulle hända,haha :P
Dem slutade också med att hoppa en vattengrav! 
Superkul var det iaf, såå mycket roligare än att fota t.ex en vanlig hopptävling.
Tänkte bjuda på två oredigerad bild sålänge. Resten kommer troligtvis imorgon! :D
 
 
 
Som sagt, här är vattengraven. Kan ju inte säga att jag valde dem vackraste bilderna haha men här ser ni hur den såg ut iaf! :)
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback