~ 10 till 1 ~

10 saker du vill göra innan du dör: Träffa alla från pll, rida in en häst utan utrustning, få en bild med Justin Bieber, bada i Nice, roadtrip i USA, skaffa mig min drömkropp, äga en Collie, bo utomlans, rida islanshäst på Island, fullända min samling på grimmor [hihi] 
 
9 saker om dig själv: Hade inte kunnat leva utan musik, sjunger alltid i duschen haha, fastnade för Melrós sjuukt snabbt, vet inte vad jag skulle gjort utan in kamera [xD], ääälskar rosa, älskar att planera, är värsta tvserier freaket, äälskar pengar & är väldigt duktig på att spara dem.. 
8 sätt att vinna ditt hjärta på: Alltid ställa upp, vara allmänt söt, vara positiv, ha huumor, säga att Mellis är fiin, typ köpa fina grejjer.. hahah , överraska mig & typ smsa en massaa (y)
 
 7 saker du ofta grubblar på: Hur vissa kan vara så förjävliga mot deras hästar, vad Mellis tänker & tycker om miiig, varför kossor inte står ute året runt, hur fan jag ska ha råd med allt jag vill ha..hahah, om mina marsvin är nöjda med sitt liv, om jag kommer ha möjlighet att ha Mellis hennes sista år på jorden [snellasnellasneellaa], hur mitt liv kommer se ut.
6 killkändisar du tycker är snygga: Channing Tatum, Matthew Gray Gubler, Shemar Moore, Keegan Allen,
Justin Bieber & Zac Efron.
 
 5 saker du aldrig skulle vilja göra: Lämna Mellis, sälja min kamera, sluta fotografera, färga håret så mycket så det slits sönder typ, åka atmosfear [DÖR FÖRST].
4 saker du köpt den senaste månaden: Typ kläder, ny väska, grimma till Melliis, plånka.
3 sätt att få dig le/skratta: Dra skämt, när någon gör bort sig, när man får fina kommentarer på bloggen eller att statistiken har höjts ovanligt mycket.
 
 
2 gamla favoritlåtar:  Rayon de Soleil - William Baldé , Jag saknar dig mindre & mindre  Melissa Horn.
1 sak folk inte visste om dig: Får man inte vara liite hemlig eller? Hahah ni bloggläsare vi ju redan en del
om mig som inte många vet.. :P

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback