5 saker som..

Gör dig "arg"
1. Att pll bara går 1 dag i veckan.
2. Typ sånna som inte bryr sig om sina hästar och typ säljer dem och köper och säljer och köper om och om igen.
3. När jag inte har fotat på ett tag muhihihihihi :c
4. Ytliga människor.
5. Min dubbelhaka.. ^.^ 
 
Gör mig "glad"
1. Melliiis <3
2. Folk som alltid pushar en och stöttar en.
3. My buddiiiies.
4. När folk säger hur bra jag är på att fota osv. :')
5. Att shoppa... haha
 
 Du "älskar"
1. Min häst ♥.
2. Pll, Criminal minds & alla andra tv-pogram haha.
3. Justiiin & Keegan ♥ 
4. Att shoppa.
5. Fina grimmor.
 
Du gjort "idag"
1.Tränat.
2.Kollat Grey's anatomy.
3. Ätit.
4. Sovit.
5. Bloggat.
 
Händer denna "helg"
1. Rida.
2. Haha typ kolla tv-serier ♥
3. Njuta av sista helgen av sommarlovet.
4.Blogga? Hahah
5.Mer vet jag inte.. är ju bara tisdag..
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Åhh så söta bilder speciellt den sista! Och jättefin blogg du har :D Kolla gärna in på min blogg också och släng iväg en kommentar, skulle vara guldvärt!

2013-08-13 | 20:12:11
Skrivet av: Susanne

Glömde namn och blogg, kram!

2013-08-13 | 20:12:46
URL: http://jakobsensusanne.blogg.se
Skrivet av: Susanne

SV; Åhh tack så mycket!! :D

2013-08-13 | 20:26:53
URL: http://jakobsensusanne.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback