Dag 1 - Presentera dig och din häst

 
Detta är då jag. Dem flesta som redan läser min blogg vet nog redan vem jag är men kan lika väl ta det ändå för dem som inte vet! :) Jag är en 15årig hästtjej med en stort intresse för att fotografera. Jag har ridit på ridskola som dem flesta hästmänniskor men har nu en "egen" häst. Jag fotar med en Nikon D3100 och har 3 objektiv som jag använder mig av. 
 
 
Detta är då Melrós, hon är en 19 årig islandhäst importerad från Island när hon var unghäst. Väldigt trevlig och mysig och älskar att komma ut på ridturer i skogen! Hon har faktiskt 2 föl som har ploppat ut under hennes liv och fick ett missfall för ca 2 år sedan hos min syster. Superrolig att rida även fast man inte alltid får stopp på henne. Hon är en femgångare men kan inte påstå att hon har så jätteren tölt haha men den finns iaf!
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback