Frågestund - Svar.

Hoppning eller dressyr - Dressyr.
Hur länge har du ridit? - I 4 år fast bara 3 år på ridskola :)
Sporre eller spö? - Inget utav det.
Storhäst eller ponny? - Gillar att rida både och! Men en maxad D - ponny hade jag nog mest velat ha :)
Tävlar du med islandshästar? - Nej det gör jag inte då Melrós är för gammal och skruttig för det haha, men hade verkligen varit skoj att göra någon gång! 
Vad har du för mål med din ridning? - Jadu, mest att få en bättre sits skulle jag kunna tro.. Visst har jag mål med Mellis som jag vill att vi ska klara t.ex. att jag ska kunna rida henne bra i alla gångarter osv men inget specielt. 
 
Jag på min kompis häst Samba.
 
Vad fick dig att börja rida? - Min syster har alltid hållit på med hästar och jag antar att det smittade av sig på mig med :)
Vad var det som lockade mest? - Var la ridningen skulle jag kunna tro! ;)
Hur många hästar har du ridit i år? - Tror att jag har ridit 6 st, men kan ha varit flera.. Håller inte riktigt räkning på sånt! ;)
Bästa minnet med din häst? - Han väldigt många bra minnen med Melrós.. men t.ex. alla underbara uteritter vi
har samlat på oss! :) 
Hur många bloggläsare har du per dag? - Beror helt på dag till dag, men brukar ligga mellan 20-40 unika per dag.
Vilken häst/ponny ångrar du mest att du släppte ifrån dig? - Asså, Mellis är ju min "första" häst, innan har man ju bara haft favoriter på ridskolan och då hade man ju inte riktigt något val än att "släppa" dem.
Vilken häst/ponny är du mest glad att du fick chansen att köpa/rida? - Jag är väldigt glad att jag fick chansen att ha Mellis, annars hade jag varit helt hästlös vilket jag inte hade velat vara! :)
Din drömhäst? - Tolkar säkert inte frågan rätt här.. men tror inte att du menar att jag ska beskriva min drömhäst va? Haha iaf min drömhäst är Melrós.. fast i en yngre version! Haha ;)
Vilka bloggar läser du? - (Kommer upp ett inlägg om det imorgon) Men till att börja med så läser jag ju dem bloggarna som visas i menyn! Kanske inte dagligen men så fort jag har tid :)
Vad tycker du om min blogg? (http://fames.se/zanna/- Jadu, den är fin! ;)
Hur ser din drömhäst ut? - Precis som Sabina Svenningssons Gandalf! :)
 
Gandalf & Sabina
 
 Tack för alla frågor ni ställde! :))
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback