Såå älskvärda hästmänniskor.

Asså det jag verkligen avskyyr är dramatiska och överreargerande hästmänniskor. Eller den typen som verkligen suger fram uppmärksamhet.
Några t.ex. på sånahär jobbiga typer;
"Omg jag är såå förstor för min häst så jag säljer den nu omg tyck synd om mig, wääwääwäää.."  
  ↑ Så fort man säger att personen inte är stor ett dugg får den cp utbrott och säger nått i denhär stilen..
Jag har det tillräckligt jobbigt just nu så sluta försöra mitt liiiiv!!! wäääwäääwäää.." 
 
" Asså kolla min heest jag kan rida den i repgrimma omg omg omg vad duktig den är shiit äälskar den mer än mitt JW sett."
Märkesnördar typ.
 
→ Eller typ dem som tror dem vet exakt allt om Natural Horsemanship men har igentligen heeeelt feel tolkning på det.
 
ELLER! Dem som säger att dem älskar sina hästar såsåså mycket men såfort den blåser upp sig när dem leder så blir dem förbannade eller springer iväg typ? Hahah, borde inte tilliten komma med kärleken eller?
 
→ Dem som säger hela tiden "Nu fan ska hästarna bli snygga igen!!!!" Meen guuud gå o dö typ orkar inteeee..
 
→ Eller dem som alltid lägger upp skillnadsbilder, antingen så är det absolut INGEN skillnad på dem, eller så är bilderna så orättvisa så man omöjligt ser om det ens finns någon skillnad.
 
Haha ja, vi hästmänniskor är såå älskvärda alltså. Och fuck you om du kommenterar hur någon annan rider eller ens ifrågssätta något. Akta er, just sayin' annars kan det bli problem ;)
 
 
Fina Maja och Fandango, fotad och redigerad av mig :]

 
 

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Jag förstår absolut ingenting av vad du skrev. Tyckte att detta inlägget var ganska onödigt, har du tänkt på att du själv kanske gör typ hälften av dessa saker?

Svar: Men eftersom jag både är hästmänniska och detta är min blogg så det är jag som avgör om detta inlägget var onödigt eller inte. Jag sa inte att jag inte heller har gjort såhär någon gång. Men jag vet vad jag gör och skriver.:)
Emma Erlandsson

2013-08-24 | 00:24:16

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback