Butterfly, fly.

 
 
Skön kväll.  Degar framför Criminal Minds & tänker på vilken fin häst jag har. Ska åka och hälsa på en gammal "kompis", eller rättare sagt stallägaren(vi kallar henne L) där Melrós stod för ca 3 år sedan för att finna
lite insperation i våran relation. 
(Det är ett nh-stall) Om man kan kalla det så? Haha

Det var iaf dem som började få mig indragen i en mer naturligare hästhållning & det var där jag fick syn på en underbar häst som jag var helt förälskad i, min bästa vän. Men som var tvungen att avlivas pga en sak..
Men sen gick något snett och jag hamnade på ridskolan! Haha...
Kanske hon kan hjälpa mig att hitta & motivera Mellis med lite. Vi hoppas på det! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: △ ida.

sv; nja, ligger 2h från Karlshamn, så inte sååå långt ;)
Men åh så glad jag blir!!! :'D Tack så jääääättemycket!! :') ♥
kram

2013-07-30 | 12:23:40
URL: http://prinsesc.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback