Dagens myspass.

Hej bloggen!
Kom nyss hem från stallet och har precis hunnit duscha & lite sånt. Idag red vi ut en liten längre runda
på en ny skogsväg. Melrós var väldigt lugn & njöt verkligen idag, öronen frammåt & huvudet i knähöjd nästan 
hela turen. Rider hellre på lite längre tyglar i skogen då hon kan bli så hetsig när man kortar in dem :)
Så alltid när man är påväg hem & hon ska gasa på så har jag kommit på att jag bara ska släppa tyglarna,
för då går hon i lugn skritt igen.( Funkar oftast iaf) 
 
Tog lite mobilbilder också som jag kan lägga upp lite senare, men nu ska jag kolla på Criminal Minds & bara ta det lugnt.
Håller också på med en ny design till bloggen, har helt startat från grunden så det kommer ta några dagar tills jag är klar med den :)
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback