I'm the happiest girl on the planet ♥

 
 
Var i stallet nu en sväng på eftermiddagen för att fixa Mellis lite samt rida. Prövade tränset & det är såhäääär fucking gorgeouss på henne ♥ 
Seriöst, har verkligen den bästa hästen jag någonsin hade kunnat önskat. Så grymt fin & underbar hon är alltså.
Väldigt fotogenisk med för så fort jag tar fram kameran vänder hon på huvudet & tar fram öronen.
Red i bara grimma idag & både hon & jag var dränkta i flugspray, men inte slutade demdär flugorna attackera oss ändåå, nejnej då blev det plötsligt ännu roligare att bita sönder oss.. 
Badade med en kompis innan i förmiddas också, sjukt gött måste jag säga. Var inte en kotte vid den sjön!
 
Blev dock ingen övernattning för det kom lite förhinder men men, får bli en annan gång. 
Tänkte fråga om mamma eller någon kompis kunde filma någon gång när jag rider så ni får se hur hon är om ni skulle vilja? :)
 
Men måste dra nu, hörs senare.. 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback