Why am i thinking of Christmas when it's smokin' hot outside?

 
Asså det ända jag har tänkt (tom drömt om) är att jag verkligen superlängtar tills det blir December, tills snön kommer, julkänslan, pulsa i snön med Melrós, tolka efter henne i skogen när det är bäcksvart ute, allt såntdär som tillhör livet som en hästtjej, den lurviga & gosiga vinterpälsen osv. Övervägde faktiskt att kolla på julfilm idag med, lixom?! Detta förstör ju typ sommaren för mig & aldrig blir jag nöjd med vädret ute. På vintern är det för kallt, då an man knappt bärga sig till man får hoppa i plurret igen. Ska försöka lägga undan tankarna på snön lite åtminstone tills sommarlovet är slut, för nu ska man ju bara njuta av dem dagarna som är kvar av sommarlovet, orkar inte ens tänka på 9an, kommer bli som fett mycket jobb, nationella, välja gymnasie, slutbetyg & en massa annan skit. Mest nervös är jag nog för matten & franskan. Shiit måste verkligen klara det iår... 
Nu ska jag sova iaf, är fett trött men kände att det behövdes ett inlägg..
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback