10 sanningar om Melrós.

1. Hon kan vara jättepigg i ridningen.
2. Hon har fått 3 avkommor var av en dog vid födslen.
3. Hon är importerad från island.
4.Hon är 19år.
5. Hon är den snällaste hästen jag har träffat.
6. Om man får beskriva henne såhär så tycker jag att hon är en finkänslig liten dam med mycket fuffens pågång.. Hon gör vad hon känner för oftast om man inte håller koll på henne..haha..
7. Både hennes mamma & pappa är döda.
8. Där min syster hade Melrós först(där hon ställde henne precis efter hon hade köpt henne.) började stallägarn kalla Melrós "Mellis" av någon konstig anledning och sitter fortfarande kvar i mitt huvud idag.
9. Tycker det känns konstigt att säga Melrós så kallar henne oftast Mellis även fast Melrós är mycket finare.
10. Hon föddes nästan svart.

Kommer inte på så mycket mer just nu men gillar ni sånna här inlägg? Isf så vet jag iaf lite vad jag ska blogga om ju. :)




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback