Be your own insperation.

 
Hej!
Tänkte bara skriva av mig lite eftersom jag har en väldigt usel bloggning just nu.. På torsdag kommer Hannah hit, vilket ska bli superroligt då vi inte har träffats på flera veckor, eller snarare månader. Vi ska sova över i stallet & rida o massa sånt. Kommer bli mega skoj! Och eftersom jag kommer tillbringa resten av dagen vid tvn eller datorn tänkte jag att jag lika väl kan börja packa. Ladda kamerabatterierna för nu ska det fotas.!
 
Har också, eller försöker att ta upp träningen ingen. För när sommaren är slut och mina kompisar frågar vad jag har hittat på vill jag inte säga att jag tillbringat halva sommarlovet datorsittandes lixom. Måste ta tag i mig själv förfan! 
 
 
 
(Förlåt för storleken på bilderna..)
 
Men varje gång man ska försöka avvänja sig från godis & sötsaker så är det ju alltid hjärnan som säger åt en 
att ta det. Detta är ingen fight mot att gå ner i vikt, utan jag måste först bevisa mig själv att jag
KAN motså, för gör jag inte det komer hjärnan avvika & säga åt mig att ta dendär kakan iallafall.
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback