Melrós Stamtavla!

Innan slog tanken mig att jag skulle söka upp lite inormation om Mellis bakgrund, hennes släkt osv. 
 
 
Detta är Melrós pappa Tryggur frá óslandi (tyvärr kan jag inte få bilden större)
Dock hittade jag ingen bild på hennes mamma..
 
 
Detta är hennes halvsyster på hennes pappas sida.(sparade dock inte hennes namn...) 
 
 
 
Mellis andra halvsyster på hennes pappas sida.. 
 
 
Hennes morfar Gáski. Btw.. nice sits.
 
 
Och här är hennes avkomma Mynta som föddes 1998 på Island. Tror hon är kvar där än.
 
 
Här är hennes föl Mimir som föddes 2003 & föddes upp i samma stall som Mellis står i nu.  :)
 
 
 Var väldigt svårt att få tag i bilder även fast jag hittade hela hennes stamtavla. :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback