Without my horse, my house would be clean, my wallet would be full BUT.. my heart would be empty ♥

Underbar dag i stallet idag! Började med att jag tog in henne, när jag & mamma närmade oss hagen kom hon gnäggandes,hihi :') Jag gick med henne till stallet & för att komma dit måste man gå en lång grusväg med en massa skog & där var hon väldigt nyfiken till den nya naturen & miljön. Och när vi kom till stallet var hon lite skeptisk men gick snällt in ändå, dock vågade hon inte hälsa på dem håriga korna.. men förstår henne! Haha.. :P
Sen borstade jag henne, probbade & sprutade henne med flugsprej samt gav henne lite mineraler. Idag måste jag säga att det gick betydligt bättre att sätta på detdär jävla exemtäcket, usch kan inte vara så kul att ha på sig det men sålänge det skyddar på flugorna så är det ju bra. 
 
 
 
 
Denhär bilder är jäkligt tillplattad, hon är inte såå liten i verkligheten.. 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback