15 Oktober.

Hej vackra bloggläsare! Blev riktigt glad idag när jag loggade in, statistiken hade höjts till taket och min haka släpade i golvet, grymt roligt att just Du vill läsa min blogg! :)
Idag blir det inget stall vilket kanske är tur det då jag har franskaprov på Torsdag, men imorgon så åker jag dit igen. Är det föresten bara jag som tycker det plötsligt har blivit svinkallt? Får gå med två stickade tröjor inomhus för att inte frysa och ja, vi har värmen i högsta hugg! ;) Kanske bara är jag, hahah får väl drömma mig bort till Mallis eller något.. :')
 
Idag har jag iaf varit och köpt skivor som man kan lägga in bilder på så det blir enklare att ge bort istället för att skicka 10 mejl för att alla bilderna ska komma med. Här nere bjuder jag på lite fler bilder från i Söndags och denna gången på fina Stjerna (eller något liknande,haha)
 
 
 
 
 
Är helt förundrad över att det ens existerar sånnahär fina hästar. Jag bara dörälskar färgen på henne! 

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

OMG vilka fina bilder :O

2013-10-15 | 18:38:58
URL: http://linnealuve.blogg.se
Skrivet av: Linnea

OMG vilka fina bilder :O

2013-10-15 | 18:38:58
URL: http://linnealuve.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback