5 saker.

- Jag älskar franska
Inte för att jag är så bra på det eller något men det är såå fint. Jag verkligen störtälskar när fransmän snackar franska, deras dialekt är lixom helt aksjfsdölfkagsfjd :') Älskar landet, alla snygga killar och självklart miljön. Hade så gärna velat bli aupair där när jag har gått ut gymnasiet, fast då måste jag nog öva rätt mycket på franskan ;)
 
- Jag har inte alls många bilder på mig & Mellis
Känns som att jag knappt har några bilder alls på mig och Mellis, just för att vi nästan aldrig blir fotade längre vilket är supertråkigt. Har ca 276 bilder som är tagna sen Mellis kom och då är det även bilder på dem andra hästarna. Lite ironiskt kanske eftersom jag har en bra kamera o hela de köret, synd att man inte kan fota sig själv hahah :D
 
- Jag är besatt av Pretty little liars 
Det är ju såå himla bra! Som tur är så börjar det igen nästa vecka :'D Snacka om att man har längtat?!
 
- När jag köper min första egna häst så kommer det bli en islandshäst
När jag hade Magika & Gubben så visste jag att jag skulle äga typ massa av fjordingar i framtiden, men nu efter att jag har haft Mellis i drygt 4 månader så skulle jag aldrig vela ha en fjording. Islandshästar ftw.
 
- Jag arbetar bäst under stress
Jag är en sån som alltid gör läxorna/pluggar till prov dagen innan vi ska ha det. Sitter jag en vecka innan provet så får jag inget gjort. Älskar att ha tidspress vart jag än är för då får jag mer gjort och så är det även i stallet ;)
 
Isabella & Finetti
 
 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback