RIP...

...min fritid.  jag nästan begravs i mina egna läxor just för tillfället. En massa läxor,redovisningar,inlämningar och prov att se fram emot nu, yaaay.. På torsdag har vi hemkunskapsprov och på fredag har vi geografiprov. Veckan efter lovet har vi 2 redovisningar och 1 inlämningsuppgift. Sen har vi en massa prov veckorna efter det så känns rätt mörkt just för tillfället, haha.. 
Iaf så ska mamma fota mig och Mellis imorgon så jag hoppas att det iaf blir någolunda bilder så jag jag bjuda er på något! Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Sofie Backlund

Usch, hatar när man har så mycket plugg.. Fin blogg du har förresten!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emma Erlandsson

2013-10-22 | 22:56:59
URL: http://sofiebacklund.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback