Wiiiiie!

 Idag kom mejlet jag har väntat på! Förra torsdagen såg jag att Tina Kolhammar skulle ha en tvådagarskurs i Parelli Natural Horsemanship. Jag mejlade genast och efter den dagen har jag kollat min mejl säkert 2-3 ggr per dag i väntan på svar om jag kom med eller inte. Och idag kom det! 
FATTAR NI JAG KOM MED! :)
Superglad blev jag idag när jag öppnade mejlet från Tina med ämnesraden;***Du har blivit utvald***
 
Ska bli superkul verkligen! Jag har äntligen fixat ihop transport,skjust och troligtivs ett bra foder med. 
Så ja, vi får se hur det går! Kan knappt vänta iaf! :D

Kommentarer
Skrivet av: - S C H N A I L G U L L -

Nej verkligen inte! Usch!

2013-10-17 | 20:33:53
URL: http://schnailgull.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback