8 saker som är bra just nu.

Tack för alla gulliga kommentarer jag fick idag, inte ofta sånna ploppar in!
Nu ska jag snart sova så man orkar upp imorgon, men tänkte avsluta dagens bloggande med 
8 saker som är bra i mitt liv just nu, positivt att tänka på alla bra saker istället för dem dåliga ju!
 
1. Allt funkar såå bra med Melrós just nu, ridningen och allt! 
2. Sockerberoende som man är så har jag inte ätit godis sen i torsdags förra veckan och så ska det förbliiii.
3. Matten som jag hade svårt för i både 7an och 8an går jättebra nu och börjar inse det roliga med det!
4. Det går jättebra inom fotandet också, kommer bli en super höst!
5. Jag har lärt mig att släppa taget om vänner man inte behöver och som man mår bättre utan, men också hållt fast i dem man inte mår bra utan! ♥
 
 
6. Jag har vänner som alltid finns där och som ställer upp!
7. Att fylla dagarna med skratt åt roliga youtubevideos på rasterna (y)
8.Jag ska äta tårta på lördag! Hahahahahaha...
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback