Dag 4 - Hur började mitt hästintresse

Helt slut efter operationen idag. Var fett äckligt då man hela tiden hörde och kände(ingen smärta alltså) hur dem skärde och drog i käften på mig. fick säkert 5 bedövningssprutor eller något.  Hela gommen är fylld av stygn och gör rätt ont även fast jag redan tagit 2 ipren idag. Så imorgon kommer jag stanna hemma från skolan och bara vila mig,  aja nog om det!

Mitt hästintressa började när min syster skaffade medryttarhästar, jag fick prova rida dem och efter ca 2 år så köpte hon sin egna islandshäst - Melros. Henne red jag inte på så mycket utan fick alltid låna en annan isandshäst att rida på från samma stall och hon hette Fina. Har skrivit denhär historien såsåså många gånger så tar det kort. Fina var min bästa vän, men den 23 Mars 2011 så avlivades hon pga en sak och kände då att jag ville börja på ridskola för att lära mig att rida. Och nu,3 år senare står jag här med världens bästa islandshäst som jag älskar oerhört mycket! ♥






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback