Min förebild.

Min förebild inom bloggvärlden är Linn Olsson. Jag tycker att hon är så grymt cool och jag älskar hennes driv hon har. Det är faktiskt inte många 18-åringar som jag har träffat på som är så mogna och inspererande. Och anledningen till att jag finner henne så inspererande är nog för att hon är en sån människa som man verkligen ser upp till och som jag skulle vilja bli. Jag vill med ha sån grym inställning till livet och bli en insperationkälla för andra.
 
Jag hade lätt kunnat ha henne som vän, för hon är såå cool. Inte för att hon bloggar på en av Sveriges största hästbloggar eller för att hon har designat ett eget märke. Utan för att hon är sig själv och förmedlar en såndär supergo känsla från bloggen.
 
 
Tryck på bilden för att komma in på hennes blogg.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback