Blogg!

Checka denhär bloggen!
 
http://http://zerenity.blogg.se/

Trött som satan!

Idag var det US-möte och luciaträning i stallet. Vi gick igenom låtarna och fikade & lite sånt :)
Sen sa jag godnatt till Magika och hängde med Maja hem. Åt tacos och nu kollar jag på Don't trust the bitch in apartment 23. Såå bra! Kolla om ni inte har något att göra. Det har snöat idag med,sååååå mysigt! Hoppas det kommer mer så man kan ta mysiga ridbilder imorgon :)
 
 
OMFG så sööt Lillemoor var då! :')

Header till Maja =)

 
Tryck på bilden för att komma in till hennes blogg! =)

Things i wan't - Justin Bieber!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denhär Justin Bieber boken står längst upp på min önskelista!
Ett måste för mig!
One direction boken är dock inget för mig..
 
 

Things change,but the memories will last forever.

Varit i stallet för att skämma bort Magika med morötter och knäckebröd,hennes favorit. Håller på att träna in ett nytt trick på henne,kan ni gissa? ;) 
Haha berättar mer när hon kan det ordentligt,inte just nu alltså :)
Nu ska jag sätta mig vid swefilmer och kolla på Don't trust the bitch in apartment 23. Fett bra,kolla!
 
 
I ♥ egobilder  ;)

Snö

Snälla snö kom! Får snart damp,tycker snön ska komma nu,helst på Söndag så man kan knäppa några fina vinterbilder på hästen! Snällaa..
 
 
 
/Emmaa

Ny design,tyx? =)


Here it is!

 

Svenska

Svenska nuuuu,prov sen.. :o


Love fkn björkhem :D

That horse..

Den hästen asså,så många minnnen,känslor och tankar som dyker upp i mitt huvud när jag ser honom.
 
 
Dränker min sorg med läxa,fml.

Some nights

Nu är jag klar med videon! Kommer lägga upp den här när den ligger på youtube,men det lär la ta några timmar,haha x(  
 
Idag blir det en stallfri dag,måste plugga för vi har kemiprov imorgon och har knappt rört boken..
Lite skönt faktiskt! Är i stallet typ varje helg + 2 dagar på skoldagarna.. om inte ens mer,haha :P
Så nu ska jag sätta mig ner och plugga någon timme.
Bloggar mer sen!
 

Julkalender

Har tänkt på att börja med julkalenden snart,asså planera om vad jag ska ha med,har redan kommit på några idéer =D Grymt! I helgen är det ju 1a advent,(tror jag?) haha.. Borde nog börja med en vinterdesign nu.. 
Tiden går fort,snart kommer det vara min födelsedag juu! 
 
 

Ensam

Skitkul,verkligen...
Ska man vänja sig? Svaret blir nog Ja.

Finally!

Äntligen klar med allt,läxan,dushen,movie maker osv!
Shit,pigg häst idag asså! Drog iväg i galoppen,hahaha söta tjej :')
Tränade på bakdelsvändningar,gick jättebra,hon är väldigt dutti på det bara man samlar upp henne först :)
Nu är hon fullporppad med knäckebröd,hö och äpplen så hon var nog rätt nöjd idag + att hon bara gick 1 lektion ;)
Håller på med en fim i moviemaker om Gubben,den kommer bli såå bra. Seriöst!
Ska låta det ta tid, för vill bli jäkligt nöjd med den,beräknas att bli klar imorgon eller på Onsdag,beror på hur mycket läxa jag måste göra.
Men nu ska jag sova,vill inte somna i skolan!
Bye!
 
 

Trött tjej..

Herregud vad trött jag är,red i grimma idag och det gick toppen orkar inte gå in på detaljer,travade lite. Mest så hon skulle få röra på sig,inte kul att stå i en lerig hage halva tiden på dygnet.