14/8

Red ut en liten runda på Melrós idag. Vi travade i backar på långa tyglar och utan händer vilket jag aldrig skulle vågat göra för 2 månader sen. Om hon hade börjat trava eller töltat i skogen så hade jag fått damp och gjort allt för att få stopp på henne. Men nu förstår jag mig på henne mer och litar på henne till 100% så jag skiter i om hon gasar på lite extra för nu njuter jag bara av det haha.. Det var iaf ett jättehärligt pass och jag hoppas vi komemr få mååånga fler av dem :)
 
Här är iaf lite mobilbilder mamma tog idag :)
 
 
 
 
Haha igga att jag ser fett tjurig ut på bilderna, men det är min nya poose.
 

Kommentarer
Skrivet av: Susanne

Jättefin häst och blogg! Kolla gärna in min också och släng iväg en kommentar!:D

2013-08-14 | 20:59:51
URL: http://jakobsensusanne.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback