Dan före dan före doppardan!

 
 
 
Nu är rummet städat inför imorgon, alla julklappar är inköpta och inslagna och julmusiken är på för fullt! Har precis kommit hem från stallet men blev ingen ridning idag. Vi bara stod och myste i stallet och hon fick sina mineraler och så. Men imorgon ska jag dit igen och ska isåfall rida ut ifall det inte regnar, för nån snö lär ju inte komma.. :/
På jullovet blir det mycket häst känner jag, har inte kunnat vara där så himla mycket nu ända sedan höstlovet pga prov och läxor så man får ju passa på när man har tid! Jag har iaf lagt upp en plan på ridningen, nu ska hon komma i form! Sen ska jag även städa ur alla saker jag har, känner på mig att mössen har varit och rotat i mina grejer då jag såg en massa musskit i mitt hästgodis som föresten var HELT UPPÄTET? Huuur?
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback