En dröm,yolo ni vet?

 
Sommarn då jag fyller 17 ( fyller år i december men det året..) så vill jag åka ner till Island helt själv för 
att jobba i ett islandsstall. Vilken dröm hade inte det varit? Såg en i ett forum, en som skulle åka ner ni i
höst för att jobba på en gård med 65 islandshästar. Tänk, träffa massa nya människor, tjäna lite egna
pengar, ta in en massa ny kunskap och HA kul för en gångs skull! Har alltid velat besöka island och när jag blir vuxen skulle jag också vela importera en isis därifrån. Drömma kan man! 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: mia

Varför vill du importera en Isis? Det är verkligen inte bra, eftersom att det blir en sån sjuk klimat förändring för dom, och därför får dom tex exem, hellre att man själv flyttar till Island, eftersom att hästen aldrig skulle välja att åka till Sverige om den hade något att säga till om. Svara gärna på min fåga, jag är vä digt nyfiken på vad dina tankar.om detta är

Svar: Vet att dem får exem om dem flyttar hit då jag har en isis som importerades från island när hon var liten. Och ja, för hästens skull är det bästa om man bosätter sig på island istället för att dra med sig den hit. Men jag menar mest att jag inte vill ha en svenskfödd isis. :]
Emma Erlandsson

2013-07-08 | 13:57:46

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback