Varför lär jag mig aldrig?

 
Att jag aldrig lär mig?

Anledningen till att min motivation bleknar till att rida är för jag är i stallet för mycket, när jag inte behöver, när jag inte orkar igentligen. 
Jag vill att det ska vara roligt att komma till stallet, vilken dag i veckan det än är.
Men det är det inte längre.
Att få rida Magika så mycket(haha) som jag gör tar jag bara förgivet! 
Som innan när man inte var fodervärd så typ längtade man ihjäl sig till man fick rida nästa gång, spenderade helgerna i stallet för att gosa med Gubben i hagen.
Så nu fan ska jag endast vara i stallet när jag själv vill, eller när jag ska rida.
 
Dock fattar jag inte varför jag inte tycker det är roligt längre?
Det är inte så att jag har tröttnat på "hästlivet" eller så. Verkligen inte!!
Jag tror det är stallet i rydö som får mig att känna såhär. Därför ska det på ett sätt bli skönt att sluta på ridskolan till hösten, leta medryttarhäst eller något.
Eftersom att Magika åker så finns det ingen anledning för mig att stanna, i somras VISSTE jag att det skulle komma en häst för mig, hela sommarn längtade jag. Men jag orkar inte mer.
 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback