Fjölnir. - 10/11

  Hej! 

Red ju Fjölnir idag. Måste säga att han var en ängel att rida! Har aldrig träffat en så ung häst (6år) med ett så bra psyke innan. Coollugn, väluppfostrad och helt underbar. Jag började i alla fall att leka lite med honom. Körde lite friendly game med repet (Som han tyckte var en aning misstänksamt), men även lite porcupine & driving så han flyttar för trycket med. Jag fick en bra inblick på hur han var och hoppade sen upp. Prövade lite tölt och körde lite dressyrövningar och efter 25 minuter så hoppade jag av. Äntligen har jag fått prova på riktig tölt! Mellis tölt är en salig blandning av grisepass vilket inte är värst skönt. Mycket följsamma gångarter hade han och det ska bli väldigt roligt att få fortsätta rida honom! :) 
Min drömhäst.
    
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Olivia Gustavsson

åh så söt häst!

Svar: Jaa! :D
Emma Erlandsson

2013-11-10 | 21:53:17
URL: http://oliiviiagustavsson.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback