Fredagen den 13!

Tjeena babes, fredag då! Gött. Var i stallet tidigare och red lite, vi körde 'no hands' style på grusvägarna i trav. Måste säga att jag faktiskt är lite stot över det.. Hon har sån jävla fart i sig att jag i början inte visste om jag skulle få stopp på henne eller inte! Haha, men det gick jättebra och jag älskar den känsan, när man vågar att släppa taget. Sen pysslade jag om Arvur med och bara gosade lite med dem. Selma (en liten söt unge som bor där) kom fram till mig idag och började klappa Mellis så sa hon;
 "Vet du en sak?" 
(Jag) - Nej vadå? 
" Melros är drottning i hagen och Arvur och Bitill är kungar och Astrid är prinsessa och Fengur är prins."

Och samma gulliga sak sa hon om sin familj! Att hon var prinsessa och att hennes pappa var kung osv. 
Hur gullig är hon?! Sen sa hon när hon stod och gosade med Mellis "Såhär brukar jag göra med Bitill, klia honom under hakan och kolla honom i hans fina ögon." 
Verkligen en unge sötare än socker! 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback