You don't take a photograph, you make it.

Kollade runt i mitt bloggarkiv tidigare idag. Och gud vad inspererad och motiverad jag blir av det. Kollade på en massa gamla bilder jag har tagit tidigare i våras, inlägg om när jag red och sånt. Hoppas verkligen att det blir en fullsmäckad höst på fotofronten. Vill ge er massvis med bilder att titta på :) 
Men känns som att jag är på god väg redan iaf! Imorgon hänger jag med Isabella hem och fotar hon och hennes häst, i helgen ska jag fota Elin och nästa helg ska jag fota en kompis som ska tävla på ridskolan. Tycker det är väldigt roligt att ha ridskolan bara 4km här ifrån så man lixom alltid kan åka dit och fota om man har brist på idéer. 
Så detta kommer bli superbra känner jag på mig.
 
Vill Du bli fotad? 
Gå då in på min hemsida för instruktioner där.
 
 
En bild från RHC i sommras! 

Kommentarer
Skrivet av: Madeleine

underbar bild!

2013-09-11 | 09:11:07
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/
Skrivet av: Matilda

Måste säga att du tar otroligt fina bilder! Blir lika inspererad varje gång jag tittar in här. :)

2013-09-11 | 12:46:09
URL: http://skogsrusset.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback