Julen närmar sig!

Herregud vad tiden går fort!
Känns som det var sommar nyss,ridläger,allt! Sommar 2012 var awesome,men sommar 2013 kommer bli mer awesome! Tycker veckan går fort nu också,var nyss helg,haha ;-)
Jag och Isabella var på gymnasiemässa igår! Har kollat in lite vart jag vill välja nästa år,som tur har jag ca 1 år kvar tills vi ska välja så har god tid på mig =)
Men vill nog gå på Sture,estetiska programet med inriktning film och foto.
Tycker det är sjukt kul att fota och har använt en kamera i snart 8 år! 
Herregud,känner mig gammal nu... :o
 
Jag började fota när jag var 6 år ungifär,fast började inte fixa med bilderna förns något år senare.
Började fota med engångskameror,haha herregud.. :P
Alla bilder såg typ ut såhär då:
 
 
 
 
 
HAHA,jag bjuder^^
 
Jag och min barndomsbästis♥
 
 
Och en annan barndomskompis,träffades på gatan när jag var 3år,vi var HELA tiden^^
 
 
 
Hahahah....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kom ihåg att jag var så jädrans nöjd över demhär grejorna jag fick,kom ihåg lyckan! :'P
 
 
 
 
Detta var min bästa vän i 2 år,min hamster Malte.
Världens mysigaste sak!
Detta var nog den bästa julklappen genom tiderna,den blir svår att slå!
 
 
 
Skolresan! HAHAÅÅÅGAAH^^
 
Köpte min första kompaktkamera när jag var 6år,för egna pengar. Den hade jag i flera år och förra året fick jag då den jag har nu i julklapp =)



 
 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback