Läsvärd blogg!

http://brillianthorses.wordpress.com/
 

En grym blogg,grymma inlägg och åsikter!
En blogg som handlar mestadels om Natural Horsemanship,hon kommer med bra tips om allt från egna tankar om naturlig hästhållning till bra ordcitat och texter!
Vill ni kolla men orkar inte gå in på länken?
Tur ni har,för här nedanför kan ni hitta mina favoritinlägg från http://brillianthorses.wordpress.com/ !
 
 
Ni hittar hela inlägget HÄR. <-
 
 
 
Ni hittar hela inlägget HÄR. <-

 
 
 
Ni kan hitta hela inlägget HÄR. <-
 
 
Detta är nog mina top 3 favoritinlägg =)
 
Kolla bloggen!


:/

Har lixom ingen blogglust nu,så fort jag tänker på bloggen mår jag dåligt.. Trivs inte riktigt här..
Få se vad jag gör åt detta.
 
 
Min fina tjej ♥

=)

Gillar ni headern? Haha fick göra den på pixlr eftersom alla program ligger på laptopen. Denna har jag för tillfället iaf,hejdå!

Winter.

Tycker ni inte också att Hösten snart är slut? Känns ju som vintern ska komma tidigt i år. Snön har ju redan varit kvar,dock har den redan lämnat redan :(
Längtare sönder till vinter,julen och framför allt snön! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jepp!
Kan inte vänta tills jag kan få sätta fram alla julsaker,börja shoppa julklappar, ändra till vinterdesign på bloggen och allt sånt! :)
 

Med Maja ;)

Ska sova hos Maja inatt,just nu är hon här och vid 8 så drar vi till konsum för att köpa godis:D
Imorgon ska vi rida! Kommer bli fett kul,sen ska vi väl va i stallet hela dagen imån tror jag :)
Ha d bra ♥
 
Lite bilder kmr här jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoppp!
 
 
 
 
Bjuderr.

Städar!

 
 
 
Har nyss dushat och har hunnit börja på att städa,ska väl äta snart med :)
Ursäkta headern,men orkar inte fixa den nu!
Lyssnar på jullåtar nu iaf,haha ha de bra! 

Härliga lov! :D

Ja fyfan vad gött! Äntligen är det lov här! Idag tänkte jag städa,det behövs verkligen och samt så måste jag fixa designen,så himla fucking trött på den nu. Vad ska ni göra idag då? (=
 
 
 
 
Saknar detta. Sjukt kul var det. Båda vi,Gubbentokiga  ♥
Älskar er ♥

Orkar inte blogga..

Har ont i magen,måste vila men pallar inte. Iaf här har ni några bilder från idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

Tänkte ha en bloppis..

Hade ni velat det? HAr både kläder och hästsaker jag vill bli av med.. Kanske kommer upp senare!
:)

..

Jag känner mig så stolt,att få vara din skötare,att få sitta på dig och att få vara i din närhet. It feels good.
Du är nått specielt i mina ögon,du är min. Att veta att jag alltid har dig här,den känslan är bäst.
 
 
 

Amazing.

It's amazing
How you can speak
Right to my heart
Without saying a word,
You can light up the dark
Try as I may
I could never explain
What I hear when
You don't say a thing


 
 
 
 
 

Sakerna från Hööks! :D

 
Ett marinblått dressyrshabrak strl.full.
Marinblå ridstrumpor.
Marinblå,röd,vit islandsgrimma,Showmaster.
Marinblått grimskaft.

R.I.P

Wütger
Rest in pease
2003-2012
 
 
 
 
 
We'll always remember you no matter what.

hm..ja..

 
Fint.

Äntligen vaken! (;

Haha sovit säkert 12 timmar nu,haha ;)
Har varit ute och fotat i det fina vintervädret(?) nu,fina bilder blev det men visar senare för nu ska vi snart till HÖÖKS! ♥
Men innan det ska jag bara ladda klart att låtarna på mobilen.
Ses senare! :)