Tack för mig!

Ni kan nu hitta mig på http://emmaomelros.blogg.se/ :)
 
 

Snälla ge mig lite nya bilder..

 
Åh, kollar på gamla bilder från sommras på Mellis och herregud vad söt hon är. Detta är en bild från vårt första ridpass i stallet, eller det var väl snarare en uterritt haha. Men detta året så ska jag se till att få ännu fler bilder och videos på oss, vet ni att jag snart har haft henne i 8 månader? :')
 

Sjukling.

Hej på er! Har legat hemma och varit sjuk sedan i Söndags nu men kom på att jag inte har uppdaterat er. Känner mig iallafall lite bättre men stannar troligtvis hemma imorgon med. 
 
I Söndags var jag iallafall i stallet och grejade med Melros. Hade inte motionerat henne på säkert en vecka så hon vart väldigt pigg. Vi lekte lite i paddocken och ja, hon var verkligen på hugget! Bjöd på i trav utan att jag bad henne om det, första gången det har hänt kan jag säga.. Men det var nog bra att hon fick röra på sig lite, de står ju bara och äter dag ut och dag in..
 
Här är en liten dåligt filmad mobilvideo från Söndags, mer eld i baken än såhär lär ni aldrig se. ;)
 
 
 
 
Haha, ignorera att jag skriker på Bubba, men han blev så taggad när han såg Melros springa satt var rädd att han skulle bli sparkad.

Day 5 - Favourite quote

 
 
 
 
 
 
 

Reptyglarna är äntligen komna!

   
Igår vart vi och hämtade mina efterlängtade reptyglar som äntligen hade kommit! Ska testa dem någon dag i veckan och se hur dem är. Men rekommenderar verkligen dem! Väldigt bra kvalité vilket man också förväntar sig när dem kostar 250kr. 
 
 

Åh,dålig på att blogga.

 
Känner att jag har blivit väldigt dålig på att hålla igång bloggen nu haha.. Men ååh, vill bara sova kvällarna långa och helst slippa gå upp så tidigt. Men förhoppningsvis så är jag back on track nu och är väldigt bloggsugen! 
Idag har det verkligen inte varit något trevligt väder och blev att jag bara kollade till Melros snabbt i hagen idag och sa hej. Imorgon så ska vi åka och hämta mina reptyglar från parelli som äntligen har kommit! Ska bli så kul och framför allt smidigare ifall man ska ta en tur i repgrimman, vet inte hur jag har klarat mig utan, haha! 
 

Day 4.Favourite tv-show

 
Kollar typ inte några tv-serier längre utan kommer typ i perioder, men pll kan man fan inte tröttna på.
 

Day 2 - Favourite movie

 
 
 

2014's bucketlist. ♥

 
♥ skaffa mig ett par leopardfärgade vans
♥ fota islandstävling
♥ skaffa en fotovägg och möblera om
♥ tälta
♥ läsa "14 000 things to be happy about"
♥ mula någon med tårta
♥ skaffa en polaroid kamera
♥ rida i solnedgång/uppgång
♥ njuta
♥ filmkväll with le buddies
 

Day 1 - Favourite artists

 
 
Blir nog denhär mannen. Helt jäkla adsjfsk bra. Hade kunnat skriva en hel roman bokstavligt om hur bra han är, men det får bli en annan gång.  Mod Sun ♥
 
 

10 days

Day 1 - Favourite artists
 
Day 2 - Favourite movie
 
Day 3 - Favourite tv-show
 
Day 4 - Favourite book
 
Day 5 - Favourite quote
 
Day 6 - Favourite photo (taken by you)
 
Day 7 - Favourite place
 
Day 8 - Favourite clothing
 
Day 9 - Favourite person
 
Day 10 - Favouurite song

Trådutlösare från fyndiq.se!

 
Åh! Äntligen har min trådutlösare kommit!  Har velat ha en i flera månader nu men har varit lite snål av mig, men förra veckan när det inte låg någon under granen så tog jag saken i mina egna händer och beställde hem en! ;) Den kommer användas mycket flitigt kan jag lova. Dock var frakten på fyndiq skiiit, trådutlösaren gick bara på 119kr men ändå så gick allt på 197kr.. lite snopet faktiskt.
 

New years eve!

 
Alla bilder är tagna av mig och får EJ kopieras utan mitt tillstånd.