Det kokar här inne.

 
Heeej bloggen.
Bara jag som tycker att det är fett varmt idag? Går knappt att vara varken ute eller inne juu..
Ska snart slänga på mig träningskläderna & köra ett träningspass i källaren & så.
Imorgon ska jag vara i stallet hela dagen, för imorgon har jag haft Melrós i hela 2 månader<3
Och det kommer bli mååååååååååånga mer! Kanske få med mig någon som kan fota lite också.
Hade iaf planerat att rida ut en sväng i skogen, sen kanske longera henne lite i halsring.
Hon ska iaf få massvis med godis! Ponnyn ska bli tjooock! Haha inte precis men,
ska ta med lite bananer som hon kan tugga på (;
Får jag med någon som kan fota kan ni också få lite filmsnuttar på henne!
 
Men nu ska jag dra, ska fixa lite roliga inlägg ikväll då jag inte han igår! :)
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback