Stallet all day.

Cyklade till stallet idag! Fett jobbigt med min cykel då den har halvt punka,så det var sista gången jag cyklar dit med den cykeln.. Men iaf så gick jag till hagen för att vila lite och d sg jag Melrós ligga ner. Inget ovanligt dock men första gången jag fick gå närma henne. Innan fick man knappt kolla på henne utan att hon reste sig. Så det är väl ett framsteg! Efter en stund tog jag in henne och Arvur(en annan häst jag måste ta hand om.) till stallet och precis när jag kom in började det ösregna så ställde henne i en box och började städa lite i stallet och sånt. Iaf.. vi red ut i skogen idag. Hon var fett pigg,ville knappt skritta så det var lite jobbigt men ngt vi får träna på :) Iaf så kommer det upp lite roliga inlägg och lite bilder från idag senare. Ska nog sova lite nu,är såå trött! :)












Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback