My ♥.

 
 
 
Haha, hittade dessa bilderna på min dator som Maja tog på oss förra helgen, så söt hon är.. ♥
I helgen blir det nog inte så mycket ridning, på Lördag är det hopptävling och är det någon som ska
tävla Magika så kan jag bara rida på Söndagen. Och jag som hade planerat på att hoppa nu när
stallet har fått nya hinderstöd!! Typ 1 ton lättare att bära :') Sen har dem skaffat vita sockerbitar som är lite större med. :) Så på Söndag blir det bara vanlig dressyr, är mamma på humör kanske jag kan få henne att fota annars blir det inga bilder tyvärr :/
Men det är lungt! Har fotat henne så mycket nu så jag börjar få kramp i fingrarna, haha..
Jag och Maja har bestämt att iaf fota Dango och Magika dem 2 sista veckorna så vi får mycket bilder från dem sista ridpassen<3 
Fast nu vill jag bara fokusera på att hon är här och hon gör mig lycklig. Sen vet jag inte vart jag kommer
befinna mig om 3 månader, det återstår att se..

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback