Bra dag!

Denna dagen har varit helt klart bäst, på länge. Jag hade oroat mig allt för mycket för matteprovet & jag sög sönder på det. F - yeeeaaah. Sen när jag kom hem så låg det ett paket till mig i brevlådan från Fyndiq där jag hade beställt mina kamerastuffs ifrån! Suuuuuperglad blev jag! ;) Close-up filtret var så klart bäst & det kommer användas flitigt kan jag säga! Sen vid 6-tiden åkte vi till stallet för att välkomna Melrós, min syster & stallägarn körde henne & vi kom samtdigt till stallet. Där släppte vi ut henne i hagen osv, men det vet ni ju redan! När jag kom hem han jag till och med nästan göra klart läxan till på Torsdag + att jag har hunnit träna!  Så jag har legat på bra idag tycker jag! 
 
Imorgon ska jag ta in Mellis & göra henne lite fin & probba henne så flugorna håller sig undan.. Sen får jag se om vi kanske också hinner med en liten promenad med henne också :) Men nu ska jag snart sova, nattiii.
 
 
Bild från förra sommarn när jag red henne i det stallet där hon stod i innan.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback