Jakten till en bra blogg.

Kollade runt på min gamla blogg innan & hittade detta i utkastet. Var rätt bra så tänkte att jag lika väl kunde lägga upp det här, i brist på annat. (;
 
"Att sträva efter en bra och läsvärd blogg tror jag näst intill dem flesta bloggare gör. Att ha intressanta inlägg, många unika och en grym design är för mig viktigt. Att jag själv ska inspereras av mina inlägg är också viktigt för mig. Att ständigt läsa "vardagliga blogginlägg" som " Kommit hem från skolan nu,stallet snart. Ikväll blir det plugg." 
Fyfan vad lama och torra inlägg,somnar nästan när jag läser dem. Kommer det en läsare som aldrig någonsin varit inne på din blogg och läser detdär blir det nog en enkelbiljett där ifrån. Därför är det viktigt att anpassa inläggen för alla läsare,nya eller "gamla". 
 Vad som gör mig intresserad att kolla på just din blogg är för de första en bra, fin & stilren design så man blir nyfiken och vill kolla mera lixom! Sen det viktigaste. - Intressanta inlägg.

Och vad är då "intressanta inlägg"? Ja, det är ju från individ till individ vad som faller en själv i smaken självklartvis. 
Själv vet jag nog inte riktigt på "svart & vitt" men själv läser jag bara någon enstaka hästblogg & fotoblogg, ibland mina kompisars bloggar med ju. 
Vad är då dethär med att alla vill ha så många unika besöka som möjligt? Jag blir pushad till att blogga mer & satsa högre destå fler som läser min blogg - självklart! Det tror jag dem flesta blir... Man vill ju att folk ska tycka ens blogg ska vara intressant & har man många besökare är det väl en bekräftelse på det?"
 
Aja, vet inte vad jag ville komma med dethär inlägget. Men med den nya designen & med alla besökare här idag så ska jag satsa bättre imorgon. För jag vill komma någonstans med bloggen. Och inte logga ut med ca 20 besökare varje dag. Dem dagarna måste jag passera, det är dags nu. 
 
 
Eller vad säger du Molly? Hah.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback