Svartvitt.

 
 
 
Dagsfärska bilder från idag allihopa! Är inte alls nöjd över bilderna dock, både jag och Mellis ser skabbiga ut, hihihi borstade inte henne snacka om badass alltså.. Sen hade inte min mamma världens bästa kamerainställningar heller för den delen :/ och vill även lägga till att jag Vet att jag är lång på henne och det är just därför jag både ogillar att lägga upp bilder här när jag rider och även varför jag knappt rider barbacka. Men hade min vikt + längd skadat henne så hade jag aldrig ridit henne självklart.
 
Iaf så lekte vi lite i paddocken idag på de sju lekarna vilket gick oerhört bra! Hiihihih hon lyssnar så himla bra så är superglad hihi :)
KOLLADE NI PRETTY LITTLE LIARS FÖRESTEN?! Åh god damn så jääkla bra! Ni som inte har kollat, ALI LEVER. Ops, förlåt för att jag spoilade haha men ni var tvugna att veta det.
Hörs!
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback