En riktig höstdag.

Idag har min syster varit på besök! Hon ville hälsa på Mellis så vi åkte en sväng till stallet. Tog in både Arvur och Mellis och medans jag myste med Arvur så myste min syster med Mellis ♥ 
Flätade Arvurs man och gav han en massa godis. Provade också mitt gamla fleecetäcke på Mellis och det satt jättebra, lite stort men ska endast användas vid fotograferingar ändå.
 
När vi kom hem igen så gick vi en runda till affären för att köpa lite fika vilket var jättegott. Riktigt fint väder idag med, känner att hösten passar mig väldigt bra!
 
 
 
 
Visste ni att dem har börjat sälja peppakaks ballerina nu?! Var såå gott.. *_*
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Åh vilken fin hund, vad är det för ras?:)

Svar: Det är en blandning mellan cocker- och springerspaniel! :)
Emma Erlandsson

2013-09-29 | 16:21:26
URL: http://sofienorvall.blogg.se
Skrivet av: felicia

härliga bilder :)

2013-09-29 | 19:20:14
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback