Melrós hagkompisar.

Tänkte presentera Mellis hagkompisar lite! Dem är alla islandshästar och verkligen hur mysiga som helst!
 

 
Detta är Bítill, en 23årig vallack som är supersnäll! Känner han inte så bra för han är inte så mysgalen av sig som dem andra är, men har håller bra koll och ordning i hagen och har bott i stallet sen 2005! :)
 
 
Detta är Fengur, han är verkligen världens mysigaste pålle! Alltid vill han fram och gosa med mig och det är alltid han som gnäggar när man kommer till hagen. Han är bara 5 år och tror att han fortfarande är hingst (?). 
Verkligen en "Emma" häst! Hade lätt kunnat ha honom som min egna. <3
 
 
Detta är Ástrida , en väldigt mysig och nyfiken liten skrutt på 1,5 år! :) Ska alltid fram och nosa på saker man har med sig och gärna slicka lite också! Ástrida och Fengur är väldigt nära, verkligen oskiljebara typ, alltid ser man dem gå tillsammans typ. Supergulligt! 
 
 
Detta är då Arvur , supgerfin bild jag tog på honom va? ;) Tyvärr hade jag ingen nör han var utan täcke men han är brunskäck iaf! Han är 24 år och en envis liten sak. Han är hur go som helst och är bääst att rida på! Seriöst, han är gudomlig tyyp :') Han har jag iaf skött om i sommar och hoppas på att få fortsätta lite smått med det nu till hösten och vintern med! :)
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback