2013 går mot sitt slut.

.. året började med att jag åkte till Hannah och fotade henne och Thule en helg.
 
 .. i februari så fotade jag lite vinterbilder på min systers hund Dixie.
 
.. i Mars så blev det även lite vinterbilder på mig och Magika.
 
... i slutet av Mars åkte jag för att fota terräng i Hermanstorp.
 
.. i början av April fotade jag för första gången Elin och Samba.
 
.. i slutet av Maj togs den sista bilderna på mig och Magika då hon skulle åka hem till Gotland. 
 
.. men bara några dagar efter så kom fina Melros hit! ♥
 
 .. jag tog även konfirmationen fast slutade med att jag spydde över hela altaret.. 
 
..i Juni så fotade jag lite sommarbilder på Elin och Samba.
 
 .. var även det tredje året i rad på high chaparall under westerntävlingarna.
 
... Fotade hundbilder vid havet.
 
... I Augusti sov jag över hos Hannah och fotade en massor.
 
.. i September fotade jag Isabella och Finetti i ösregn.
 
 ..Var i Boås och fotade islänningar.
 
 .. åkte med Mellis på en tvådagars parelli kurs!
 
 
 .. Maja var här och fotade.
 
.. fotade lite höstfrukostar.
 
.. julbollen 2013.
 
och sen vart det julafton! :)
 
Detta har verkligen varit mitt fotoår! 2014 ska bli ännu bättre, jag hoppas på att lära och utvecka mig ännu mer i både foto och redigering. Samt att ta lite mer fotojobb. Men förövrigt så har jag även varit på Liseberg med konfan vilken är ett oförglömligt minne. Har opererat mig i munnen då dem skulle ta ut två små tänder som satt uppe i gommen, jag fick en "näradöden upplevelse" när jag letade hästar i sommras och stötte på en flock med vildsvin 10 meter framför mig. Fick panik och börja gallskrika, trodde dem sprang efter mig men dem blev väl lika rädda ;) 
Har ju även inhandlat 2 nya objektiv varav mitt kära 35mm är det bästa jag stött på ♥. 
Imorgon ska jag till stallet och sova där tills den 31a, kommer fota och filma jättemycket och ska även försöka fixa en tutorial på de 7 lekarna som jag vet var efterfrågat för ett tag sedan men blev aldrig av. Hoppas även att mina reptyglar kommer snart (försenad julklapp) och även min trådutlösare till kameran kommer i början på veckan! :)

Kommentarer
Skrivet av: ida foto. ♛

så härliga bilder!! :D

Svar: Taack! :D
Emma Erlandsson

2013-12-29 | 17:42:32
URL: http://prinsesc.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback