Allt och lite till.

Hejsan på er. Som ni har märkt så har jag liggat rätt lågt nu, men varje gång jag har loggat in här så har insperationen försvunnit helt. Men jag ger det ett försök till iaf! Denna veckan ska jag och Mellis bara umgås i hagen. Jag vill verkligen inte att hon ska vara motvillig när vi ska till stallet. För det är hon, sorligt nog. Jag skriver detta med ilska i kroppen, mest för att ingen har tagit tag i det och även för att jag själv inte har gjort det. 
Hon måste ju även förstå att haghämtning inte betyder arbete, för så ska det inte va. Men nog snackat om det.
Igår vart jag ju i Boås och fotade, blev rätt nöjd över bilderna så tänkte bjussa på några.
 
 
 
 
Men nu ska jag kolla på en ny "inside access" dvd från parelli, undra vad den kan handla om? ;)
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Fina bilder! :)

2013-12-17 | 20:16:03
URL: http://gartunarider.blogg.se
Skrivet av: hannah

Super fin blogg, har startat upp en tävling på min blogg. Hade varit super kul om du ville vara med :) Kramen

2013-12-19 | 18:18:47
URL: http://www.nattstad.se/thematchmaker

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback