Dem 7 lekarna.

Jag har ju snackat om att göra en tutorial på de 7 lekarna men med all snö så var jag inte så sugen på att varken leka med Mellis (styltor u know) samt ville jag inte ha en isbit till kamera. Men istället så tänkte jag i skrift beskriva alla lekarna så gott jag kan. Sen är det ju kanske lite svårt att förstå allt om man inte har lekt dem innan och det tyckte jag med. Men då kan ni säkert hitta nån youtube video på dem eller gärna fråga om det är något ni inte förstår. 
Men jag hoppas jag får tid i veckan att göra det, har så mycket jag vill blogga om nu! Men i helgen så ska Maja hänga med till Boås för att få träna lite för L. Hon är ju väldigt intresserad av Parelli själv så tänkte ta med henne dit så hon får träna riktigt. Kameran hänger med då så hoppas på lite bilder. 
 
Här är iaf lite från idag! ♥
 
 
 
 
Vilken är din favorit? :)
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Yrsa

Tyckte den översta var riktigt söt :)

2013-12-09 | 06:57:17
URL: http://wildhoofbeats.blogg.se/
Skrivet av: johanna

så fina alla tre!

2013-12-09 | 20:58:57
URL: http://mixband.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback