Drömmar om att komma ut på tävlingsbanorna..

Vill så gärna ut på islandstävlingar alltså..
Dock har jag ju inte den rätta hästen för det just nu så får ju antagligen vänta nått/några år tills jag hittat "the one" lixom, men så himla taggad jag är. Den absoluta drömmen är att få tävla Gaedingakeppni SM, men drömma stort ska man ju ;) 
Ska iaf försöka hitta en grönt kort kurs till våren/hösten, bra att ha ju även fast jag kanske inte kommer ut på tävlingsbanorna förns några år. 
 
Jag har dock aldrig varit intresserad av att tävla tidigare utan har bara gjort den för skojs skull även fast jag inte tyckte det var så värst kul.. Men det är ju en annan sak med islandshästar, jag har aldrig varit nå bra på varken hoppning eller dressyr så tror tölt passar mig mycket bättre. 
 
Har iaf lagt upp en bra plan med både Fjölnir och Mellis nu på lovet och den 25 prövar vi den "nya" sadeln! Juste.. har glömt att berätta det.. men vi  har fått en islandssadel till Mellis! Åååh så taggad!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback